Reklamebransjen med solide tall

Andre kvartal i 2021 ble det omsatt reklame for 400 millioner kroner mer enn i 2019, ifølge analyseselskapet IRM. Det er gode nyheter for reklamebyrået Try, som i coronaåret 2020 leverte rekordtall.

Trygg: Kjetil Try, grunnlegger og majoritetseier av Try, står stødig på tronen i norsk reklamebransje. I coronaåret 2020 leverte selskapet rekordtall. Her mottar, nok en gang, Try prisen for “årets byrå”, i bransjestedet Kampanjes byråundersøkelse. Foto: Eivor Eriksen/Kampanje

Vil du lese hele artikkelen? Bli abonnent i dag!

49 kr første måned

Deretter 199 kr / mnd
Gjelder bare nye abonnenter.
subscription-img
Bestill Kapital
Kapital og Finansavisen i samme abonnement

99 kr første måned

Deretter 569 kr / mnd
subscription-img
Bestill Kapital og Finansavisen