Coronaeffekt i PR-bransjen

Heller ikke PR-bransjen er immun mot coronaviruset, og etter mange år med god vekst forventer flere byråer et magrere resultat for 2020.

Ville ikke permittere: Daglig leder i Corporate Communications, Are Slettan (foran), forteller at de valgte å ikke permittere noen ansatte selv om veksten bremset opp som følge av coronasituasjonen. Her med kolleger Petter Halvorsen (t.v.), Elise Haugland Fischer (t.h.) og tidligere kollega Gabrielle Legrand Gjerdset (bak). Foto: Foto: NTB scanpix

Vil du lese hele artikkelen? Bli abonnent i dag!

49 kr første måned

Deretter 189 kr / mnd
Gjelder bare nye abonnenter.
subscription-img
Bestill Kapital
Kapital og Finansavisen i samme abonnement

99 kr første måned

Deretter 679 kr / mnd
subscription-img
Bestill Kapital og Finansavisen

Student, eller under 30 år?
50% rabatt!

subscription-img
Bestill Kapital

Enkeltutgaver?

Du kan laste ned vår app og kjøpe dagens eAvis.

Honnør: 50 % rabatt!

Bestill Kapital med eller uten papirutgaven til halv pris for alle pensjonister.Bestill Kapital