Kapital

Ofte stilte spørsmål

Vi ønsker å hjelpe deg som allerede er abonnent, eller deg som har spørsmål rundt våre produkter.

 

Har du opplevd å ikke motta Kapital når du skal?

Uteblitt er veldig sen levereing? Vi vil gjerne ha beskjed hvis du opplever dette.
Vi ettersender selvfølgelig. Kontakt kundeservice på 23 33 91 50 eller send oss en e-post så hjelper vi deg! 
Du kan også logge seg deg inn på Min side for å registrere uteblitt avis og få ettersendt denne.

 

 

Hva inngår i vårt digitale abonnement, og hvem kan bestille dette?

I vårt digitale abonnement inngår tilgang til Kapital.no i tillegg til å kunne lese Kapital som eMagasin på desktop, og nedlastning av avisen til nettbrett/telefon via vår applikasjon. 
Du kan velge mellom å ha et rent digitalt abonnement, eller legge til 10 kroner per måned (100 per år for årsabonnement) for å også motta papirutgaven. 

 

 

Hvordan oppgradere til digital tilgang når man allerede abonnerer på papirutgaven?

Hvis du allerede er papirabonnent kan du oppgradere abonnementet på Min side. Da får du mulighet til å lese eMagasinet direkte på Min side fra PC/Mac . 
Ønsker du å lese på nettbrett/mobil laster du ned vår app i App Store eller Google Play for å logge inn, etter at du har bestilt tilleggsabonnementet på Min side. I tillegg får du da tilgang til lister og stoff på Kapital.no
Alle steder logger du på med Connect ID (den digitale brukeren du oppretter for å logge på Min side første gang). Hvis du ikke allerede har opprettet en bruker på ConnectID står det beskrevet hvordan du gjør det lenger ned på siden.

 

Opprette digital bruker/Connect ID for bruk av Min side, innlogging på Kapital.no, og for å lese eMagasin

Er du allerede kunde oppretter du Connect ID med mailadressen eller telefonnummeret du har registrert hos oss. Som ny bruker må du gjøre følgende:
1. Les igjennom denne listen, før du trykker på denne linken.
2. Legg inn din e-postadresse. (Vi anbefaler å registrere med e-post fremfor mobilnummer)
3. Trykk på knappen «Send meg engangskode».
4. Gå til din e-postkonto, du skal ha mottatt en e-post fra ConnectID (husk å sjekke søppelpost dersom du ikke mottar mailen innen kort tid)
5. Skriv inn engangskoden og trykk «Fortsett».
6. Lag deg et nytt personlig passord og trykk logg inn. 
Opplever du problemer med innloggingen kan du kontakte vår kundeservice.

 

Du er allerede bruker, men får opp et vindu der du kan få tilsendt ny engangskode.

Får du opp dette selv om du allerede har bruker og passord klikker du på Logg inn med passord under Send meg engangskode. Det er ikke behov for å få tilsendt ny engangskode dersom du husker passordet ditt.

 

 

Trenger du nytt passord til Min side?

Du kan enkelt bytte passord, denne passordendringen vil også gjelde i appen. Du blir sendt til Min side, legger inn din e-postadresse, henter en kode du får på e-post, lag så nytt passord og følg anvisningene på skjermen. 
Lag nytt passord for Min side og appen.

 

Ønsker du å endre adresse, legge inn midlertidig adresse eller stoppe avisen for en periode?

Dette kan du enkelt registrere via Min side . For å logge inn på Min side må du ha opprettet Connect ID.

 

Vil du abonnere på tilleggstjenester eller andre publikasjoner utgitt av Hegnar Media?

Hvis du allerede er kunde og ønsker å bestille flere produkter kan dette gjøres via Min side uten at du trenger å fylle ut din kontaktinformasjon på nytt. Det er også mulig å bestille via publikasjonenes hjemmesider, men da må kontaktinformasjon fylles inn.

 

Betaling med faktura eller bankkort

Du har muligheten til å velge mellom faktura eller bankkort når du bestiller et abonnement.
Velger du faktura vil du etter kort tid få tilsendt en faktura per post der du må forskuddsbetale ditt abonnement. Har du kjøpt abonnement på for eksempel 6 måneder betaler du da hele beløpet på en gang.
Ønsker du månedlige trekk kan du registrere ditt bankkort hos vår samarbeidspartner DIBS. Du velger fortsatt en bindingsperiode for ditt abonnement, man kan nå dele opp beløpet på antall måneder du har valgt. Dette gjøres automatisk hvis du velger kort som betalingsform.
«Bestillingen ble avbrutt»
Får du denne meldingen under bestilling med kort så kan vi sikkerhet si at bestillingen ikke ble gjennomført.

 

Ønsker du å kjøpe enkeltartikler som har vært publisert i Kapital?

Kontakt sentralbordet vårt:
Tlf: 23 29 63 00
E-post: resepsjon@hegnar.no
Pris per artikkel (til intern/privat bruk): 125,-
Pris for å viderepublisere artikkel på eget nettsted/nettet (publisering direkte i sosiale medier er ikke tillatt): 1250,-
Retningslinjer ved kjøp av redaksjonelt innhold Hegnar Media:
Det er mulig å kjøpe redaksjonelt innhold fra Hegnar Medias publikasjoner, men vi har da noen retningslinjer for hvordan dette innholdet kan deles.
Vi tillater ikke at artikler deles direkte i sosiale medier (Facebook, LinkedIn, Twitter osv.). Dette er for å sikre opphavsretten til vårt arbeid, og ha mer kontroll på hvor vårt innhold ligger ute digitalt. Dersom noen deler vårt innhold i sosiale medier vil det være tilgjengelig for at også andre kan dele dette innholdet videre direkte.
Ønsker du å dele artikler du kjøper av oss i sosiale medier kan du gjøre dette ved å legge ut artikkelen på nettside/blogg og linke dit fra sosiale medier.

 

Info om åpningstider

Vår kundeservice er åpen mandag til fredag fra kl. 07.00 til 16.00, og lørdag 08.00 til 12.00 
Resepsjonen vår er åpen mellom 08.00 og 16.30 mandag til torsdag, og mellom 08.00 og 16.00 fredag.