Kapital

Næringsliv ·  Mange klager på Travellink:

– Styr unna

Kjøp direkte: Daglig leder Ragnar Wiik i Forbruker Europa anbefaler folk å bestille billetter direkte fra flyselskapene. Foto: Forbruker Europa Foto: Forbruker Europa © Hegnar Media
Publisert:1. august 2018

Flere forbrukere raser mot det nettbaserte reisebyråselskapet Travellink etter at pengekrav uteblir, flyreiser avlyses og det er timeslange ventetider på kundeservice. Forbruker Europa anbefaler å styre unna såkalte formidlere ved bestilling av reiser.

– Jeg vil advare andre mot å bruke dette byrået. Ikke har jeg fått tilbake pengene som jeg har krav på, og det er helt umulig å komme i kontakt med selskapet, sier en oppgitt Travellink-kunde. I over to måneder har hun forsøkt å få tilbake penger hun har krav på fra selskapet uten å lykkes.


Kapital leses av Norges mest innflytelsesrike ledere, gründere og talenter.

Les 2 artikler gratis i uken eller bli fullt medlem fra 169,- måneden.

Prøv gratis Bli medlem Logg inn