Kapital

Karriere ·  Trendene fra Executive MBA:

Vil ha fisk og digital spissing

I felt: Global Seafood-programmet ved NHH Executive på bedriftsbesøk hos sjømatprodusenten Austevoll Seafood. Vidar Langeland Vidar Langeland
Publisert:5. september 2018

Digitalisering skyller over verden. Nå tar handelshøyskolene grep for å få sin bit av kaken.

Lærestedene kappes om å kunne tilby faglig påfyll og ettertraktet kompetanse til ledere og nøkkelmedarbeidere. Norges Handelshøyskole (NHH) er størst på feltet av de to nevnte, og har til enhver tid om lag 200 personer inne på sine fem MBA-spesialiseringer. I november begynner opptil 32 studenter på den helt nye spesialiseringen finansiell teknologi, eller fintech som det kalles.


Kapital leses av Norges mest innflytelsesrike ledere, gründere og talenter.

Les 2 artikler gratis i uken eller bli fullt medlem fra 169,- måneden.

Prøv gratis Bli medlem Logg inn