Kapital

Inside ·  Askeladden kaster seg inn i underholdningsbransjen:

Skal gjøre bowling hipt igjen

Jakter lokaler: Magnus Solvik (i midten) i nyopprettede Askeladden Underholdning jakter sentrumnære lokaler for å etablere ”eatertainment”-konsept. Med på jakten er partner Andreas Rokne (t.h.) og kreativ leder Kristian Horn (t.v.) i oppstartsselskapet Askeladden. Stian Lysberg Solum NTB scanpix
Publisert:12. februar 2020

Tidligere har det unge oppstartsselskapet Askeladden endret norske bransjer som frisører, legekontorer og gravferd. Nå satser de også på stadig nye konsepter innen underholdning, sist med det de kaller et “moderne bowlingkonsept”.

Frisørkjeden Cutters og legekontorene DrDropin er på kort tid blitt kjente merkevarer i Norge, og disse selskapene har på kort tid endret på hele bransjer. Det samme prøver oppstartsselskapet Askeladden også å gjøre med sitt lavpris-begravelsesbyrå Verd, og nå vil de endog også underholde oss mer og mer.


Kapital leses av Norges mest innflytelsesrike ledere, gründere og talenter.

Bli abonnent fra kr. 169,- pr. måned.

Bli abonnent Logg inn