Kapital

Inside ·  Har suksess med ungt aktivitetskonsept:

Inntekts­hopp for trampoline­park

Nytt konsept: – Da vi åpnet vår første park i Norge, Rush Oslo, var jo dette et helt nytt konsept, og nyhetens interesse var stor, sier adm. dir. i Rush, Petter Haagaas, om suksessen de har hatt så langt. Foto: Rush Trampolinepark Foto: Rush Trampolinepark © Hegnar Media
Publisert:31. januar 2019

Rush Trampolinepark ekspanderer med tre nye parker, til hele syv totalt i Norge. I Oslo hadde trampolineparken over 13 millioner kroner i overskudd i 2017, mer enn dobbelt så mye som året før.

Fire av Norges storbyer har nå fått et helt nytt innendørs aktivitetstilbud med Rush Trampolinepark. I 2016 åpnet den første norske trampolineparken på Søndre Nordstrand i Oslo. Allerede etter første året kunne Rush Trampolinepark i Oslo notere et overskudd på 5,7 millioner kroner, og snaut 17 millioner kroner i omsetning. Året etter så regnskapet til trampolineparken i hovedstaden enda sprekere ut, med hele 36,3 millioner kroner i omsetning, og 13,4 millioner kroner i overskudd. Men det er ikke bare i Oslo at Rush Trampolinepark kan se resultatene gå til værs. I april 2017 åpnet også Rush en park i Trondheim, og avdelingen satt igjen med over 5,2 millioner kroner i overskudd etter første året, og det har ikke stoppet her.


Kapital leses av Norges mest innflytelsesrike ledere, gründere og talenter.

Les 2 artikler gra-tis i uken eller kjøp abonnement fra kr. 169,- pr. måned.

Prøv gratis Bli abonnent Logg inn