Kapital

Inside ·  Omsetningsfall og svakere resultater i fjellheimen:

Magert år for Brimi

Krympet resultatene: – Det er et problem at alle alltid skal ha vekst. Du må heller styre slik at du holder jevn kvalitet, sier Arne Brimi. Foto: Ruud, Vidar NTB scanpix
Publisert:2. november 2018

Utflating eller fall i omsetningen, og svakere resultater, preget selskapene i Arne Brimis restaurant- og opplevelsesrike i fjor. – Bedre med kvalitet og stabilitet enn alltid vekst, svarer kjendiskokken.

Arne Brimi har bygget seg opp et helt restaurant- og opplevelsesrike, kalt Brimiland, høyt oppe i Gudbrandsdalen ved foten av Jotunheimen nasjonalpark.


Kapital leses av Norges mest innflytelsesrike ledere, gründere og talenter.

Les 2 artikler gratis i uken eller bli fullt medlem fra 169,- måneden.

Prøv gratis Bli medlem Logg inn